Subject: Re: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 „Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine
From: "Gert Mikkal" <[email-masked]>
To: "info.sm"
Date: Mon, 29 Jul 2024 15:22:11 +0300

Tere,

Manusest leiate ERÜ ametliku vastuskirja.

Lugupidamisega,

Gert Mikkal, ERÜ president

On Tue, Jul 16, 2024 at 4:11 PM sm.dhs via Juhatus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 05.08.2024, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/6c8165f0-aca0-477b-b6f4-117bee1f2006

Pealkiri: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 
„Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse 
protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised 
referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 16.07.2024

Registreerimise number: 1.2-2/73-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an 
email to juhatus <mailto:[email-masked]> [email-masked].